Merkopstellers
Jan Seegers
Jan is zijn hele leven al gefascineerd door het verschijnsel ‘merk’. Daarom heeft hij er zijn beroep van gemaakt! Als merkstrateeg, merk- & organisatieopsteller en docent merk- & reputatiemanagement, helpt hij marketing- en brand managers graag met het verkrijgen van verdiepende inzichten in hun vraagstukken door merkopstellingen te combineren met ‘traditionele’ analyse.
Mariëtte van Duijn
Mariëtte is is haar dagelijkse leven marketingmanager bij TastyBasics, dat producten ontwikkelt voor mensen die een gezonde eetstijl belangrijk vinden. Voor merkopstellingen over merken die bij willen dragen aan een gezonde samenleving moet je dus bij Mariëtte zijn!
Piet van Veen
In 2007 heeft Piet het systemisch werken en waarnemen leren kennen, en ontdekt hoe waardevol opstellingen kunnen zijn voor mensen en bedrijven. Sinds 2011 begeleidt hij zelf opstellingen. Zijn specifieke interesse lag vanaf het begin bij organisatieopstellingen en ondernemersopstellingen voor zzp-ers en mensen die overwegen een bedrijf te starten. Van merkopstellingen, zoals die door Wim Jurg zijn ontwikkeld had hij tot 2014 nog niet gehoord. Hij past merkopstellingen nu regelmatig toe; met name in tafelopstellingen.
Rob Overgaauw
Rob Overgaauw helpt ondernemers om hun merk meer kracht te geven. Personal branding op z’n persoonlijkst met behulp van persoonlijke videocontent. De drempels en potentiële kansenversterkers laat hij zo nodig met een merkopstelling boven water komen.
Willem Brethouwer
Zijn achtergrond in markt- en merkonderzoek, en zijn fascinatie voor het onzichtbare veld waarin merkbeslissingen worden genomen, maakten dat hij bewust had gekozen om merkopsteller te worden. De merkdynamiek ontwarren en laten ontwaren was zijn drive.
Joost Augusteijn
Je bent bezig met een merkvraagstuk. Maar heb je zicht op alle relevante aspecten en de daarbij horende perspectieven? Die krijg je niet scherp als je er alleen over praat met elkaar. Die krijg je scherp met een zogenaamde merkopstelling. Tijdens een opstelling worden die abstracte aspecten vertegenwoordigd door mensen waardoor ze echt tot leven komen. Hierdoor krijg je zich op de onderlinge relaties tussen de relevante aspecten van een complex vraagstuk. Verder kun je onderdelen van het systeem laten bewegen waarmee je al vooraf een beeld krijgt van de effecten van mogelijke veranderingen.
Gidie Ritzerveld
De Basiscursus Merkopstelling heb ik succesvol afgerond (2019-2020).) Ik werd direct gegrepen door de unieke wijze waarop inzichten bloot worden gelegd! Als fulltime ZZP-er in de nonprofit-sector begeleid ik merkopstellingen met name gericht op positionering van initiatieven (ideeën) veelal ten behoeve van kwetsbare groepen.
Julie Visser
Enthousiast, analytisch, creatief en conceptueel denker
Julie is in 2002 in aanraking gekomen met Wim Jurg en zijn merkopstellingsmethodiek. Zij was daar meteen door gegrepen. Als onderzoeker/consultant bij een wereldleider op het gebied van data, insights en consultancy heeft zij zich altijd bezig gehouden met merk-, reputatie- en innovatie-vraagstukken. Julie wil merkenbouwers in staat stellen ‘whole brain’ merkbeslissingen (vanuit het bewuste & onbewuste brein) te nemen. Een merkopstelling is daarbij in haar ogen onontbeerlijk.
Meer informatie over Julie? Kijk dan op: www.linkedin.com/in/julie-visser-bronsveld
Maike Krommendijk
Maike is een communicatie- en marketingstrateeg met een duidelijke visie en een passie voor merken. Als conceptueel en analytisch denker die graag verbinding legt, was zij direct gegrepen door de mogelijkheden en inzichten die merkopstellingen bieden. Maike is als manager communicatie en marketing bij Vektis verantwoordelijk voor het merk en zo zelf voor het eerst in aanraking gekomen met de merkopstelling. Wil jij weten wat een merkopstelling voor jouw merk kan doen? Maike vertelt je er graag meer over. Meer informatie over Maike? Klik dan hier.
Check merkbeslissing of wordt Merkopsteller
Mobiel: +31 (0)6 107 44 198
Mail: info@merkopstelling.nl
Over Merkopstelling
Merkopstellers
Opleiding
Literatuur
Blog
Inloggen