Beschrijving FysiekeMerkopstelling

Beschrijving FysiekeMerkopstelling

Net als bij familieopstelling, ervaar je bij FysiekeMerkopstelling het systeem van binnenuit. Zo kun je vooraf het effect zien en voelen van een merkbeslissing, zoals een logo-verandering.

Lees meer
Beschrijving TafelMerkopstelling

Beschrijving TafelMerkopstelling

Net als bij tafelvariant van familieopstelling, krijg je bij TafelMerkopstelling helikopter-view op je merk. Zo kun je vooraf effect zien en voelen van je merkbeslissing, zoals nieuw logo of product.

Lees meer
Beschrijving OnlineMerkopstelling

Beschrijving OnlineMerkopstelling

Net als bij onlinevariant van familieopstelling, krijg je bij OnlineMerkopstelling digitaal nieuw overzicht. Ook zo kun je vooraf gevolg ervaren van merkbeslissing, zoals prijsverandering.

Lees meer
Bezint eer ge begint

Bezint eer ge begint

Bij het nemen van merkbeslissingen is het belangrijk om eerst samen met anderen de tijd te nemen om goed te kijken naar het effect van merkbeslissingen.

Lees meer
Emotie zonder informatie

Emotie zonder informatie

Het vervullen van een rol in een merkopstelling maakt je op een bijzondere manier bewust van hoe emoties werken; daarnaast geven de projecties je inzicht in je eigen situatie

Lees meer
Emotie van merk is te vangen

Emotie van merk is te vangen

‘Een leven lang leren’ is mijn motto. In mijn bijna veertigjarige carrière ontwikkelde ik me van kwantitatief marktonderzoeker naar kwalitatief merkonderzoeker en van storyteller naar merkopsteller.

Lees meer